poniedziałek, 24 września 2012

Versatile Blogger Award

Od Kasi, co to do niej linkowałam w poprzednim poście, dostałam wyróżnienie Versatile Blogger Award.

Wielkie dzięki Kasiu, chyba ta moja wszechstronność polega na tym, że czasami piszę a czasami milczę ;)

Po przyjęciu wyróżnienia mam napisać o sobie 10 rzeczy, których jeszcze nie wiecie i przekazać wyróżnienie do następnych 10 blogów.
No to do zabawy!
Oto 10 rzeczy których (może jeszcze) o mnie nie wiecie. Kolejność absolutnie przypadkowa!

1. Nienawidzę słodkiej kawy. Do tego stopnia, że jak słodka to nie przełknę.
2. Mieszkam poza Polską o wiele dłużej niż mieszkałam w Polsce.
3. Uwielbiam spacery w deszczu. Ogólnie lubię jak pada, może dlatego że tutaj pada nieczęsto.
4. Bardzo łatwo uzależniam się od seriali, i to wcale nie koniecznie dobrych. Jak już jakiś zacznę to wpadam w "ciąg", z którego wyłażę dopiero jak wszystko co dostępne obejrzę. Ze straszliwym kacem.
5. Lubię jeżdzić w długie, samochodowe podróże z K.
6. Bardzo lubię tzw. dinner parties, lubię kiedy wszyscy siedzimy przy stole, jemy pyszne jedzenie i gadamy, wszyscy ze wszystkimi. Uwielbiam! Nie za bardzo natomiast lubię tzw. "imprezy chodzone".
7. Lubię jesień, za dluższe wieczory, za wilgoć którą tak fajnie rozprasza się ogniem w kominku, za ciepłe ale już nie gorące dni.
8. Uwielbiam, wprost uwielbiam nosić kalosze.
9. Lubię dekorować. Głownie mój dom. Lubię styl eklektyczny, ciemne drewno, ciemne ściany, srebro, świece, miękkie fotele, kolorowe poduszki, świeże kwiaty.
10. Nie lubię wykorzystywaczy.

A teraz blogi, które nominuję. I rozumiem jedncześnie, że nie każdy będzie się w to bawił. Ale zapraszam!

1. Sekrecje i Niedyskrety - za bardzo plastyczny opis procesu gotowania
2. Dom w Toskanii - za odwagę
3. Nifka - za szczerość
4. Lepszy Smak - za smak właśnie
5. O sztuce - za naukę
6. Pookcook - za męskie spojrzenie na gotowanie
7. Prowincja w Globalnej Wiosce - za wspaniałe obiady tematyczne
8. Iva - za blog prowadzony inaczej
9.Zasiedzisko - za tytuł bloga
10. Czarna Rzepa - za tematykę bloga

8 komentarzy:

  1. I cóżeś uczyniła, zainteresowałam się Rosemary & Thyme, a nigdy wcześniej nie słyszałam, teraz będę grzebać i szukać.
    Ciekawe odpowiedzi, swoją drogą zauważyłaś, ze to jest trochę jak głuchy telefon, ja miałam powiedzieć 7 cech, 10 blogów, Ty 10 cech napisałaś, bo ta liczba ci się zapamiętała. Wcześniej widziałam 15 nominowanych blogów, to się cały czas rozjeżdża, nawet nie wiem, czy ja mam właściwe liczby, haha.
    Ale to szczegół.
    Fajne masz te 'tajemnice', ja też lubię 'siedzone' kolacje, ale słodką kawę, ostatnio z miodem, mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa z miodem? Taka prawdziwa kawa (w odróżnieniu od zbożowej)? Nie mogę wprost uwierzyć ;) Niezbadane są nasze smaki...

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do Rosemary & Thyme, to takie troszkę podobne do Midsummer Murders. Tam urzekały mnie domy i wioski, tutaj ogrody. Mnie też koleżanka wciągnęła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypadkiem odkryłam, bo myślałam, że to herbata z mlekiem. Pychota. Ale trzeba lubić słodką kawę

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wyśledzić to Rosemary and Thyme, po fragmentach na YT podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) to dla mnie bardzo cenne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, baaardzo dziękuję za wyróżnienie! Jest ono tym bardziej cenne, że mój blog znalazł się w tak znamienitym i ciekawym towarzystwie! Dzięki Twojej "liście" trafiłam na wspaniałe strony, które wprost zmuszają do odwiedzin :)
    Jeszcze raz dziękuję i pzdr gorąco z cudownie ciepłej, jesiennej Warszawy :)
    Ania(do)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie, miła niespodzianka, świetne towarzystwo! Blogosfera ciągle mnie zadziwia kreatywnością i aktywnością piszących :-)
    Z pozdrowieniami, Justyna/O sztuce

    OdpowiedzUsuń